»To za nas pomeni več dela, imamo tudi primere, ko moramo delo zavračati, ker ne utegnemo s svojimi kapacitetami zadovoljiti kupce. Zaenkrat se osredotočamo na kupce, ki so naši stalni kupci.«
»Prvi cilj je, da delamo za eno skupno točko, da smo. To je prioriteta. Tudi našim monterjem govorim, naj vsak dela, kot da bi delal za sebe, se pravi, da je na delo ponosen.«
»Naslednje leto praznujemo 20 let. Nekako sem v prejšnjem podjetju vodil ta program in ko je bil čas lastninjenja podjetij in certifikatov, novi lastniki niso prepoznali te ideje, saj so bili prepričani, da je program neprofitabilen, da to ni v njihovi domeni. Z 10 istomislečimi smo takrat potem ustanovili Cleangrad.«
»Imeli smo možnost organiziranega cepljenja v ZD Ljutomer. Monterji, ki stalno potujejo in so na terenu v različnih državah, so večinoma cepljeni, ljudje po pisarnah tudi, nekako nismo še uspeli prepričat ljudi v proizvodnji, se pa trudimo, da bi jih.«
»Mi smo tisti, ki živila prodajamo kupcem in smo zato odgovorni.«
»Kar 43 odstotkov evropskih kupcev ob tem pričakuje brezplačno dostavo in vračila.«
»Številna ameriška podjetja prav tako nasprotujejo carinam, zaradi katerih so cene izdelkov za ameriške kupce višje.«
»Gorivo zdaj za Italijane, ki imajo precej dražjega, za naše kupce ga pa ni.«
»To, kot veste, ni mogoče, ker ni več zaposlenih, dobaviteljev, kupcev, partnerjev, podjetje so izčrpali in ga tako rekoč uničili.«
»Praktično vsak dan v tem tednu smo dobili novo sporočilo kupcev, ki so začeli ustavljati svoje proizvodne obrate.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju